acum citeşti...
interesant

G E S T A P O

De curand am inceput sa citesc o carte care a iesit sub editura Adevarul: Gestapo de Sven Hassel.
O carte care te captiveaza din multe puncte de vedere inca de la primele paragrafe (asta bineinteles daca iti plac aventurile din razboi). Imaginea acestei carti este ca un mare front de razboi intins pe cativa ani, unde este descrisa o infanterie in frunte cu Micutul (instinct de ucigas), Batranul (intelepciune), Heide (istetime). Luptele se dau intre doua mari puteri pe vremea primelor razboaie mondiale, si anume: Rusia si Germania.
Cu o imaginatie bogata si pofta de citit, iti poti umple ziua plictisitoare cu o carte extrem de frumoasa. Plus ca, pasajele comice nu lipsesc (sunt foarte prezente avand in vedere tema cartii – razboiul). Merita din plin toti banii aceasta carte minunata. Bineinteles dupa cum am mai zis, DOAR daca esti interesat de povestioarele de pe front :).
Discuție

2 gânduri despre &8222;G E S T A P O&8221;

  1. mi se pare si normal ! daa’ eu cred ca raman la povestile mele cu zane si printi :))) !

    Scris de Myicky | 27 Martie, 2009, 6:25 pm
  2. Hm….Myicky daca ti plac povestile cu zane si printi poate ar b. sa citesti si seris Twilight- mie mi-a placut. Acum citesc The Host tot de Stephenie Mayer. Am mai citit de curand Noua printi din Amber- f interesant…imi pare rau ca nu gasesc deocamdata continuarile…

    Scris de krystalis | 31 Mai, 2009, 9:53 am

Lasă un răspuns

