acum citeşti...
ganduri

My all!

O zi insorita de aprilie. Pasii ma indreptau spre un loc in care eu nu prea vroiam sa ajung. Cu toate astea picioarele mele mergeau… mergeau si tot mergeau. Ma apropiam de destinatie intrebandu-ma „Ce caut eu aici?„… Nu-mi gaseam raspuns cu toate ca neuronii mei incercau din rasputeri sa ma ajute. Nu stiam insa ca aveam sa dau peste ceva imens. Nici nu ma asteptam la asa ceva; credeam ca o sa fie o alta zi normala din viata mea monotona. Dar Dumnezeu avea alte planuri. Ajungand sus, o veche amica ma intampina…

In camera, o fiinta magnifica ma privea studiind fiecare miscare (nu, nu era vechea amica).

Erai tu, stand parca nepasatoare, in pat, erai in lumea ta linistita si netulburata.Erai tu, un trandafir printre mii de spini, un strop de apa intr`un imens desert, un om printre animale. Erai tu, o stea stralucind pe bolta enorma.

Am primit o puternica lovitura in inima. Bullseye! Sangele imi umbla pierdut prin vene, parca se pregatea de o petrecere. Inima o luase razna batand din ce in ce mai puternic, eu eram practic naucit.
– Buna! zic eu, intinzand mana. Eu sunt Dragos, incantat!
– Buna! L., incantata!

Doamne ce fiinta, ce zambet; simteam cum trupul meu nu imi mai asculta simturile, nu mai vedeam nimic in jur, eram realmente absorbit de aceasta frumusete orbitoare.

Din prima clipa de cand privirile noastre s-au gasit, L-am auzit parca pe Dumnezeu spunandu`mi: ”E timpul sa fi fericit!”. Din prima clipa cand am schimbat primele cuvinte, am simtit ca ating cerul.

Era ceva ireal, un vis devenit realitate. Zambetul si ochii tai imi fericeau inima. Eram practic inaltat de un sentiment euforic care ma invaluia cand ma uitam la tine. ESTI PERFECTA.
Si iata-ne. Dupa atata timp absolut magnific, ca un basm, suntem tot noi doi! Noi doi mergand pe acelasi drum insorit in fiecare zi. Nu iti pot descrie ceea ce simt pentru tine pentru ca este mai mult decat iubire. Mai mult decat apreciere si recunoastere. Mai mult decat adorare.
Sufletul tau minunat, caldura dinauntrul tau si iubirea ta ce ma imbie mereu, ma fericesc in fiece zi. Iar in zilele cand nu-ti pot gusta dulceata buzelor, ma simt fara vlaga.

Ma simt atat de bine cu tine, atat de implinit…  Te iubesc!

Discuție

5 gânduri despre &8222;My all!&8221;

  1. ce frumoasa este iubirea!Este singurul lucru pur care ne mai ramane…Sa ai grija de ea 😉

    Scris de sometimeiwasachild | 11 Mai, 2009, 11:41 am
  2. minunat 😀 ai vazut ca poti? 😛

    Scris de darianana | 11 Mai, 2009, 5:49 pm
  3. Superb…o poveste pe care nu o vei uita niciodata nu-i asa?:P

    Scris de llynette | 12 Mai, 2009, 8:59 pm
  4. cu siguranta ca nu o s-o uit niciodata. va tainui mult timp chiar si dupa ce eu nu voi mai fi..

    Scris de Dragos | 12 Mai, 2009, 9:00 pm
  5. sa nu uiti ca iubirea vine odata cu suferinta, daca esti capabil sa le suporti pe ama2 vei fi cel mai fericit om

    Scris de llynette | 12 Mai, 2009, 9:24 pm

Lasă un răspuns

