acum citeşti...
ziDEzi

Prima evadare

Prima caldura nabusitoare pe anul asta. Dintr-o data, totul s-a transformat intr-un cuptor incins la maxim. Nu mai ai aer sa respiri, soarele bate cu putere, vantul nu mai are nicio putere sa sufle, iar noi nu mai stim unde sa ne mai ascundem. Acum este momentul sa dam iama la padure, munte, la plaja sau in cazuri extreme, la stranduri (bleah!). 27 de grade C afara, 27 de grade C in casa.

In timpul in care scriu acest post, ma simt incins mai rau ca soricul unui porc cand este parlit. Acum ceva timp imi doream sa fie cald, sa nu mai ploua iar acum imi doresc sa mai bata si vantul asta din cand in cand. Ce ciudat e omul. Nimic nu ii convine.

Stiti voi proverbul ala:  nici cu p**a`n fund, nici cu sufletu`n rai.

Discuție

7 gânduri despre &8222;Prima evadare&8221;

  1. si-aici e ca naiba. ne prajim. la propriu :-< BJ helps =))

    Scris de darianana | 12 Mai, 2009, 9:26 pm
  2. sincera sa fiu,sunt un pic invidioasa pe tine 😛 aici sunt mult mai multe grade :)) (spania)

    Scris de sometimeiwasachild | 12 Mai, 2009, 9:46 pm
  3. imi place. eu habar n`am cum sa`mi schimb tema. nu stiu la ce te referi cu url`u ala :))

    Scris de darianana | 12 Mai, 2009, 9:47 pm
  4. @sometime: pai da dar si romania si spania moare de caldura. Vorba aia: Le revergorez da…e berea calde, sucu calde.
    @darianana: e simplu, just go to aspect->tema si alegi de acolo o tema, si dai actualizeaza, sau activeaza…

    Scris de 1ceb0x | 12 Mai, 2009, 9:57 pm
  5. Hello, kindere! Ms de coment …esti primul meu vizitator! E un sentiment dragutz…Scrii misto! Way to go! Bafta! Ne vedem pe aciulea!

    Btw, eu ma bucur ca a venit caldura…deocamdata cel putin…Acasa, la Cta era mai simplu -te racoreai in mare, aici, la Bucuresti o sa ma coc,probabil, intre patru pereti….Sau o sa merg la strand… ala din Crangasi plin de tigani si gandaci cum imi spunea cineva…

    Si, da, prietenii adevarati raman chiar daca le dai cu picioru…Uneori, insa, trebui sa inveti sa mai si dai nu doar sa primesti….Prietenia este o relatie care necesita feed-back…Suntem fiinte egoiste, insa trebui sa invatam sa mai lasam si de la noi, sa nu avem impresia ca meritam din start sa fim iubiti…iubirea la fel ca respectul se castiga intr-o viata si se pierde in cateva secunde…Nu?

    Scris de krystalis | 13 Mai, 2009, 10:21 pm
    • ms de reply, pai si eu iti multumesc ca ai avut amabilitatea sa iti faci aparitia in ‘my lair’… stiu ca primul vizitator e un sentiment aparte si o sa mai ai parte de vizite si de la altii de prin blogosfera, cheia succesului e sa fii constant in scrieri 🙂

      Scris de 1ceb0x | 13 Mai, 2009, 10:34 pm
  6. ce e fetelor va este frica ca (cacofonie inevitabila) va veti praji ca puiul la gratar?

    Scris de japkomaniac | 13 Mai, 2009, 11:19 pm

Lasă un răspuns

