acum citeşti...
ganduri

When the levee breaks

Peretii camerei ma privesc nestingheriti cu ochii lor de glet, mazgalite de liniile fade a lampii. Imi doresc sa fiu un vultur – sa am aripi, sa pot zbura, sa ating crestetul muntiilor, vuietul raurilor; sa ajung acolo unde doresc intr`o clipita. Cateodata ma gandesc, ca viata asta este prea grea. Ne-am complicat-o singuri si acum este mult prea tarziu pentru a mai putea schimba ceva. Viata nu insemna avere si bani; viata trebuia sa fie un amestec de fericire, implinire, iubire si mai ales sanatate. In schimb, zi de zi tot mai multi oameni mor din te miri ce. Imi doresc sa fiu un vultur…

Sa fiu calatorul nocturn al oraselor, veghand nestingherit deasupra colosilor de metal… Sa ma las prada bratelor puternice ale vantului, sa ma poarte acolo unde nicio alta fiinta nu poate ajunge. Imi doresc sa fiu un vultur…
Sa pot sa vanez, sa fiu pradatorul perfect… Mi-as dori sa ajung in vazduh, sa ‘alerg’ prin densul alb al norilor intr-o zi de mai.

Aripile mele frumoase se transforma brusc in maini, penele dispar intr-un fum cenusiu. Ajung cu picioarele pe pamant si ma opresc pe acelasi scaun pe care poposeam si mai devreme. Aceeasi pereti ai camerei ma privesc acum, mirati.

Ar dori si ei sa fie vulturi…

Discuție

8 gânduri despre &8222;When the levee breaks&8221;

  1. Vand masina de cusut singer, garaje prefabricate, schimb colectie de benzi desenate rahan cu colectie playboy. pentru detalii contact aidi mesinger : cadavrul_muncitor@yahoo.com . sarna`

    Scris de Constantinos Stragopulos | 13 Mai, 2009, 11:22 pm
  2. dar poti fi oricand sa fii ceea ce iti doresti…trebuie doar sa inchizi ochii si sa nu te mai gandesti ca tot in acelasi loc vei termina atunci cand ii vei deschide…

    Scris de sometimeiwasachild | 13 Mai, 2009, 11:58 pm
  3. Am citit o postare care mi-a plăcut. O spun cu toată sinceritatea. Ideea vulturului este una extraordinar de frumoasă, mi-am invitat şi eu tovarăşa de viaţă – într-o poezie de pe blog – la o călătorie pe aripi de vultur. Putem să visăm asta. Şi putem să trăim cu demnitatea unor vulturi. Deşi – în lumea în care ne mişcăm brownian – unii nu reuşesc decât să zboare în picaj, pentru a se înfige în noroiul cotidian. Păi, dacă ne-am descoperit astfel, la bună recitire…

    Scris de Lisandru Cristian | 14 Mai, 2009, 12:03 am
  4. @sometime: da stiu, dar mi-a fost mult mai usor sa scriu :), thx 4 stopping by 😀
    @lisandru cristian: ma bucur enorm ca ti-a placut ce ai gasit pe aici. recunosc, ca si pe blogul tau am ce sa citesc 🙂 sa dea domnu’ sa ne citim cu bine pe mai departe.

    Scris de 1ceb0x | 14 Mai, 2009, 12:08 am
  5. interesant postul … mi-a placut !

    Scris de hime | 14 Mai, 2009, 1:59 am
  6. 1ceb0x si lisandru cristian de ce nu va inchiriati o camera?

    Scris de Constantinos Stragopulos | 14 Mai, 2009, 2:14 am
  7. @hime: iti multumesc mult pentru vizita 🙂
    @stragopulos: daca ne dai bani, ne inchiriem si o camera

    Scris de 1ceb0x | 14 Mai, 2009, 9:37 am
  8. Am ajuns si eu la concluzia asta. Ne-am complicat din propria initiativa teribil de mult viata. Am stabilit niste reguli absurde pe care trebuie sa le urmam, pentru ca, deh, asa o sa te poti considera un om realizat.
    Frumos visul tau. Sa fii vultur. Primul cuvant care-mi vine in minte e libertate..Asa mult mi-ar placea sa zbor si eu acum. Sa ajung undeva pe plaja..O sa zbor cu masina peste cateva luni..:))

    P.S.:Multumesc pentru vizita si comentariu. Si te mai astept!

    Scris de deea | 7 Iunie, 2009, 11:40 pm

Lasă un răspuns

