acum citeşti...
de pe net

Mintea umana

Mintea umana este intradevar un mecanism complex. Putem sa redam amintiri si franturi de imagine din trecut si putem sa ne amintim aproape orice lucru care ne-a ramas intiparit in memorie ca pe un memory stick. Ceea ce odata ne-a impresionat, s-ar putea sa isi gaseasca loc unde nici macar nu te asteptai: mintea. Mintea umana este capabila de multe lucruri extraordinare, putem calcula repede, putem asimila cu o viteza uluitoare, ne putem aduce aminte de lucruri de care nu mai stiam ca exista. Practic, creierul nostru cu toate partile lui este un element vital in functionarea noastra. Ca o masina – nu poate sa mearga fara motorul sau ori fara benzina, asa si omul – nu poate functiona fara creierul sau. Ca sa va dau un mic exemplu, am gasit ceva pe stumbleupon care s-ar putea sa va dea de gandit. Here it goes

https://i0.wp.com/www.friends.hosted.pl/redrim/Reading_Test.jpg

Foarte tare nu?

Discuție

11 gânduri despre &8222;Mintea umana&8221;

  1. tare 🙂

    Scris de dan | 18 Mai, 2009, 5:12 pm
  2. yeah, really amazing :)) 😀

    Scris de darianana | 18 Mai, 2009, 5:28 pm
  3. ai dreptate …am citit o parte dupa care mi-am dat seama ca reusesc sa citesc din memorie , tarziu mi-am dat seama de greseli (sau omisiuni ) … oricum este un pacat ca nu reusim sa ne folosim inteligenta mai mult decat o facem 😦

    Scris de hime | 18 Mai, 2009, 8:17 pm
  4. @dan: multumesc pt vizita.
    @hime: este intradevar pacat deoarece, stim cu totii ca mintea umana nu este folosita in totalitate. va dati seama daca asa cum suntem acum reusim sa avem idei unele mai reusite decat altele, atunci aia care isi folosesc in totalitate creierul, oare ce sunt? einstein-i? 🙂

    Scris de 1ceb0x | 18 Mai, 2009, 9:12 pm
  5. Poate că – încetul cu încetul – vom învăţa/descoperi/reînvăţa cum să ne folosim creierele la o capacitate cât mai mare… Poate…

    Scris de Lisandru Cristian | 18 Mai, 2009, 9:42 pm
  6. da intradevar tare :))

    Scris de florin | 20 Mai, 2009, 11:45 am
  7. ah…manca-m-ar mama ce desteapta m-a facut :)) am reusit sa citesc,probabil din cauza cafelei 😛 mai incerc si maine 😀

    Scris de sometimeiwasachild | 21 Mai, 2009, 10:26 pm
  8. interesant. Deja gasesc dificil sa citesc in romaneste texte de genul :
    „sALut c3 m@! fAci ? aM tRecUt pE La PaGinA tA, Sa mA doCuMenTez, vOrbA viNe…aM tRecUt diN cUriOziTaTe… 😉 ”
    – cu astfel de cacaturi ma confrunt din cand in cand pe diferite „locatii” (ori vre-o idioata care vrea sa para interesanta, dar practic e total analfabeta, ori pe hi5 , un comentariu ceva…surse inepuizabile de imbecilitate). deci ?! ce rost mai are „trivia reading test” ?! 😉

    Scris de John Doe | 24 Mai, 2009, 8:33 pm
  9. Chiar fain. Ma surprind si pe mine. :))
    Si cand te gandesti ca un om normall isi foloseste 3( sau 10, am citit mai multe pareri) % din creier, iar geniile 11%. Iti inchipui ce-am putea face daca ne-am folosi..30% sau mai mult. Am muta muntii din loc. ;)) In plus, suntem inzestrati cu sentimente, cu sensibilitate. Prin asta surclasam imediat orice calculator. 😛

    Scris de deea | 7 Iunie, 2009, 11:31 pm
  10. e si in romana un text d’asta:

    Cnofrom uuni stduiu al ueni uinvresttiai elgenze, nu cntozeaa in ce odrnie se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme. Atsa e din cuzaa ca nu ciitm feicrae lteira, ci cvanutul ca un irtneg.

    p.s. nu mi-ai zis nimic de blog , sa trag si eu cu ochiul pe el :p

    Scris de m.kampf | 18 Ianuarie, 2010, 1:56 pm

Lasă un răspuns

