acum citeşti...
ganduri

De ce y0?

https://i2.wp.com/www.fiti-oameni.ro/wp-content/uploads/2009/01/de-ce-eu.jpg

-De ce eu?

R: probabil daca nu eram eu, era altcineva in locul meu.

-De ce eu?

R: probabil acum nu mai citeai ce aberatii scriu pe aici.

caaaat

-De ce eu?

R: poate unii erau mai fericiti daca nu existam si altii foarte tristi. sau invers

-De ce eu?

R: pentru ca imi place sa fac ceva care sa fie tinut minte de multa lume draga (inca ma gandesc ce sa fac)

-De ce eu?

R: ca sa se bucure altii pentru mine atunci cand reusesc ceva.

-De ce eu?

R: pentru ca atunci cand vei realiza ca sunt important (ok, suna cam egoist) probabil nu imi va mai pasa.

-De ce eu?

R: nu stiu! cert este ca traiesc, am o viata frumoasa, prieteni mai mult sau mai putini, sanatos, cu o mare pofta de viata si in special, cu un vis caruia vreau sa ii dau aripi.

Discuție

11 gânduri despre &8222;De ce y0?&8221;

  1. „…cert este ca traiesc, am o viata frumoasa, prieteni mai mult sau mai putini, sanatos, cu o mare pofta de viata si in special, cu un vis caruia vreau sa ii dau aripi” – super spus…

    Scris de Lisandru Cristian | 24 Mai, 2009, 1:05 pm
  2. De ce tu? Pentru ca esti special 😛 Fiecare suntem speciali pt ceva sau cineva!Sper sa iti indeplinesti visul! Bafta!

    Scris de sometimeiwasachild | 24 Mai, 2009, 1:06 pm
  3. @lisandru: toti trebuie sa avem un vis, mai mult sau mai putin maret. Toti luptam pentru un scop. Iti multumesc pentru vizita stimabile.
    @sometime: da, toti suntem speciali in felul nostru indiferent de cum aratam sau cum ne comportam. Multumesc pt vizita 🙂

    Scris de 1ceb0x | 24 Mai, 2009, 1:45 pm
  4. De ce tu? Pai…de ce nu tu? 🙂
    misto prima parte cu „-De ce eu? R: probabil daca nu eram eu, era altcineva in locul meu.”
    :*

    Scris de darianana | 24 Mai, 2009, 11:52 pm
  5. nimanui nu i-a placut caricatura mea… am incercat sa fac ceva la vrajeala ;)) se pare ca nu mi-a iesit

    Scris de 1ceb0x | 25 Mai, 2009, 3:17 am
  6. hey,vezi k te-am „molipsit” cu o leapsa! Come and get it 😛

    Scris de sometimeiwasachild | 25 Mai, 2009, 12:14 pm
  7. Mie mi-a placut 🙂

    Scris de hime | 25 Mai, 2009, 9:29 pm
  8. hehe, iti multumes hime. prezenta ca intotdeauna! tocmai ai castigat o medalie de la strada albastra:P

    Scris de 1ceb0x | 25 Mai, 2009, 10:45 pm
  9. sa-ti dau adresa ??? 🙂

    Scris de hime | 26 Mai, 2009, 1:18 am
  10. de ce tu? de ce nu? 😆 scrii frumos. bravo 😀 . bafta in continuare!

    Scris de emigrig | 2 Iunie, 2009, 9:39 pm
  11. multumesc emigrig. intotdeauna este frumos sa primesti si laude cat si critici. Asta te face mai valoros. iti multumesc si pentru vizita. Sa traiesti!

    Scris de 1ceb0x | 2 Iunie, 2009, 10:59 pm

Lasă un răspuns

