acum citeşti...
ziDEzi

LEAPSA!

Sometimeiwasachild m-a prins la leapsa luata de la hubbabubba si acu eu sunt cel micut si pricajit care trebuie sa execute ordinele:( Uf, de ce eu.

Here it goes:

“Daca as fi fost…”:

O luna a anului……as vrea sa fiu iulie pentru ca este cea mai calduroasa luna a anului si in + atunci s-a nascut cea mai superba persoana de pe pamant 😀
O zi a saptamanii….vineri. atunci se termina tot si simti ca te poti relaxa.
O parte a zilei…seara pentru ca atunci te poti invalui in itele noptii si poti sa devii oricine vrei.
Un animal marin….delfin. imi place sunetul care il scoate :).
O directie….dreapta:))
O virtute….iubire. respir iubire prin toti porii.
O personalitate istorica…Mircea cel Batran. mi-a placut mie de el. ieseam cu el seara si mai vorbeam despre una alta, despre internet :)).
O planeta…LUNA. e guvernatorul meu astral:)
Un lichid…apa. fara ea nu ar exista viata.
O piatra…ponce :D
O pasare…vultur
O planta…liliac. si nu stiu de ce
Un tip de vreme…zapada. imi aduce aminte de zilele cand venea vacanta odata cu prima ninsoare
Un instrument muzical…platanul
O emotie…emotia primei seri de dragoste.
Un sunet…sunetul vrabiutei pe o craca de copac in zorii diminetii (6 dim, cam asa:D)
Un element…H2SO4. ma rog, sun mai multe
Un cantec…Veritasaga – Copilul din mine
Un film…era un film cu 2 oameni care se iubeau enorm si la un moment dat el ajunge in rai si ea in iad si el o cauta si o aduce in rai cu el..nu mai stiu cum ii zice la film dar e SUPERB!
Un serial…”The o.c”, „Familia Bundy”, „Seinfeld”
O carte…”Singur pe lume” nu mai stiu autorul
Un personaj de fictiune…Robin Hood, ca sa iau de la saracii si sa fiu bogat=))
Un fel de mancare…pizza. mmmm
Un oras…Atena. cred
Un gust…ca lamaia.
O aroma…de piersica.
O culoare…albastru
Un material…nu stiu ce.
Un cuvant…”iubire”
O parte a corpului….ochisorii
O exprezie a fetei…zambet.
O materie la scoala….wtf… Internet.
Un personaj de desene animate….Jerry 😀
O forma…triunghi
Un numar….69 rac
O masina….Mustang Shelby
O haina…tricou

HIHI…trimit aceasta leapsa la Nothing Sweet si la Cristian Lisandru. Sa va vad padawanii mei :d

Discuție

14 gânduri despre &8222;LEAPSA!&8221;

  1. No, buuun… Azi m-am gandit sa tund oile fara suparare. M-am gandit sa va zic si dumneavoastra, poate nu veti tine obida asa tare pe mine. Numai ca am trecut pe aici sa va las un salut de voie buna. N-am palinca la mine, da nu-i bai…

    Scris de paul gabor | 25 Mai, 2009, 5:59 pm
  2. tre s-o fac si eu ! Tot ea mi-a dat-o 🙂

    Scris de hime | 25 Mai, 2009, 9:28 pm
  3. Ei, ce să spun, nasol… Şi ştii de ce? Venisem hotărât să preiau leapşa – nu le refuz niciodată – numai că am mai făcut-o odată. Mai demult! Îmi cer scuze, în consecinţă, nu te supăra pe mine. Cu viitoarea ocazie, cu toată plăcerea…

    Scris de Lisandru Cristian | 26 Mai, 2009, 1:30 am
  4. 🙂 Dragutz…dar d c ziua de vineri? Eu cred ca sambata e cea mai bestiala zi…Da si vineri merge…oricum gusturile nus e discuta nu? Si filmul cu el rai ea iad…nu se numea cum Where dreams may come..or something? 🙂 Numa bine 😉
    pe asta il stii?

    Un om cade dupa o schela si moare. Singurul martor este un copil. Acum un politist il interogheaza: – Cum s-a intamplat? – Pai l-a batut Dumnezeu. – Cum adica l-a batut Dumnezeu? – Injura. – Cum injura? – Gura matii de copil nu mai scutura schela…

    Mie mi se pare taaaaaaaaaaaaaaare funny… So enjoy!

    Scris de Krystalis | 26 Mai, 2009, 9:28 am
  5. Hime sunt cu ochii pe tine 😛
    1ceb0x nu ma asteptam sa fi asa rapid 😛 Si…esti cam indragostit se pare 😛 Foarte frumos

    Scris de sometimeiwasachild | 26 Mai, 2009, 3:30 pm
  6. @lisandru: Nu-i nimic prietene. Daca stiam ca ai mai facut-o nu o mai pasam la tine.
    @krystalis: pentru ca vineri mi se pare ca pun frana la toate si ma pot relaxa. Btw: foarte tare bancul =)
    @sometime: am fost rapid pentru ca am grija de tot ce se scrie si pe aici si pe la voi, si in consecinta raspund prompt. Mai sunt zile cand nu am chef de blogarit si nu ma bag… la ce te referi cand zici ca sunt indragostit?

    Toate bune folks

    Scris de 1ceb0x | 26 Mai, 2009, 4:12 pm
  7. Fire echilibrata as putea sa spun.
    Uite de ce:
    1.O luna a anului……as vrea sa fiu iulie pentru ca este cea mai calduroasa luna a anului .
    2.O culoare…albastru…
    Albastrul o culoare rece este echilibrata de caldul lunii iulie…

    Scris de Lorena | 26 Mai, 2009, 5:27 pm
  8. mmmm..ALBASTRU este o culoare complexa….si insemna
    Delicat, reconfortant, atent si dragastos, cam acestea ar fi calitatile celui care alege albastru drept culoare favorita. Persoanele care au albastru pe lista preferintelor sunt inclinate spre introspectie, sunt usor conservatoare, perseverente si implicate in tot ceea ce fac.

    Rabdatoare, constiente de ceea ce fac si sensibile, persoanele care aleg albastru sunt recunoscute pentru caracterul puternic si pentru intelepciunea de care dau dovada. Albastrul este culoarea celor fideli, insa tocmai aceasta fidelitate dusa la extrem ii face suspiciosi si imprevizibili.
    cine vrea sa citeasca mai multe despre asta :
    http://www.mayra.ro/timp-liber/horoscop/Culoarea-ta-preferata-si-caracterul-tau.html

    Eu ma regasesc in asta…Mai nou imi place Galbenul…este atat de …solar…Si eu sunt o fiinta solara…sau poate doar o gaza 😛

    Scris de krystalis | 26 Mai, 2009, 10:15 pm
  9. albastru ca marea, ah ce imi place! tot ce ai zis acolo se potriveste cu profilul zodiei mele, adica racul. se pare ca sunt usor de citit :)). krystalis multumesc din nou pentru vizita. sanatate multa

    Scris de 1ceb0x | 26 Mai, 2009, 11:37 pm
  10. sa-mi explici si mie cum e cu leapsa PLEASE

    Scris de mamiboom | 28 Mai, 2009, 10:30 am
  11. Waaaaaassssup?! Am trecut doar sa-ti las un banc 🙂 primit de la un prieten (precizez ca sa nu creada lumea ca am alte apucaturi decat alea hetero):

    The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday.
    Very nice, but I think they might have misunderstood when I said I wanna watch…

    IHIHIHIHIHI, was funny! 😛

    Scris de krystalis | 28 Mai, 2009, 3:43 pm
  12. filmul de care nu-ti amintesti cred ca e what dreams may come, cu robin williams

    Scris de Moth | 30 Mai, 2009, 12:24 pm
  13. exact! multumesc moth, nu mai stiam cum ii zicea la film :).

    Scris de 1ceb0x | 30 Mai, 2009, 9:45 pm

Lasă un răspuns

