acum citeşti...
eveniment

Uraaaaaa!

Dragii mei compatrioti de blogging,

Va anunt cu mare drag ca blogul I’ll streets blue a atins pragul de 1.000 vizitatori UNICI. Cu aceasta ocazie tin sa va multumesc tuturor pentru ca sunteti niste colegi (asa sa va numesc?) minunati si niste scriitori pe masura;).  Toti!

untitledCum o „nenorocire” nu vine niciodata singura, ma simt nevoit sa multumesc catorva persoane: Cristian Lisandru pentru promptitudinea lui si mai ales pentru ceea ce scrie, Sometimeiwasachild pentru faptul ca a continuat sa ma viziteze chiar si atunci cand scriam porcarii :), HIME (credeai ca te uit?!) la fel ca si sometime, citeste porcariile debitate de mine intr-o zi torida in spatele unei tastaturi negre :), Nothing Sweet pentru povestioarele de dragoste scrise pe blogul ei. Visit THEM, they worth it a lot :)!

NU in ULTIMUL RAND, as vrea sa multumesc unei persoane foarte speciale, care a fost alaturi de mine indiferent de situatiile pe care le-am intalnit in tot acest timp.  Simple and pure: Llarybymyself

Discuție

10 gânduri despre &8222;Uraaaaaa!&8221;

  1. Sa inteleg ca-s vizitatorul 1001?
    E prima oara cand vin aici!
    promit sa mai trec….

    Scris de Lorena | 26 Mai, 2009, 5:23 pm
  2. Ooo, congrats 😀 si…la cat mai multi vizitatori. Multumim ca ne-ai amintit si pe noi 😀 :*

    Scris de darianana | 26 Mai, 2009, 5:24 pm
  3. pai se pare ca da:). Felicitari, tocmai ai castigat renumele de Strada saptamanii! 🙂 check out the left panel.

    Scris de 1ceb0x | 26 Mai, 2009, 6:33 pm
  4. Felicitările mele, cât mai mulţi musafiri dragi în continuare! Şi lasă asta cu porcăriile, că nu este adevărat. Baftă la postări în continuare, ai în mine un musafir permanent – fie că vrei, fie că nu, ha, ha! O bere să curgă, mă duc să ciocnesc cu tine de la distanţă!

    Scris de Lisandru Cristian | 26 Mai, 2009, 9:33 pm
    • multumesc omule. ma bucur sa aud asta. e bine cand cineva iti respecta „munca”. te vreau ca musafir permanent, asta e clar. pe toti va vreau. oricine ar vrea asta. si eu va voi citi pe toti in continuare. bafta mare la scrieri si o minte limpede sa avem cu totii.

      Scris de 1ceb0x | 26 Mai, 2009, 11:35 pm
  5. np mendark . oricum te iubim !

    Scris de atom1k | 27 Mai, 2009, 3:34 pm
  6. Eeeee felciitari..eu nu am espectative din astea….doar sa ma mentin in shape… 🙂 pe asta il stiati? Eu am ras azid e am murit de el:

    La piata, Ion vinde un cocos. Se apropie un cumparator: – Cat ceri pe el ? – Trei sute de mii. – Da’ gainile le calca? – Calca gaini, rate, gaste, curci… si cainele… si porcu’! – Pai de ce il vinzi ? – De la o vreme se uita lung si la mine..

    Enjoy! :PP

    Scris de krystalis | 27 Mai, 2009, 5:46 pm
  7. felicitari si la cat mai multi!Iar daca am continuat sa vin sa iti citesc „porcariile” inseamna ca pe mine chiar ma intereseaza ce debitezi tu pe aici! Asa ca „da´i bataie” si be yourself!Noua ne placi asa cum esti 😛
    P.S. : debiteaza cat mai mult!Pana acm ai facut-o destul de bine!

    Scris de sometimeiwasachild | 27 Mai, 2009, 7:41 pm
  8. Iti urez succes in continuare !

    Scris de hime | 28 Mai, 2009, 9:28 pm
  9. va multumesc tuturor pentru urari :).
    @krys – HAHAHA =).
    @sometime – pai, e bine sa ai asemenea cititori ;)). Asa sa ramaneti cu totii. Nu numai cu mine, ci si cu voi.
    @hime – multumesc foarte frumos :).

    Hai ca v-am lasat, nu prea am timp sa mai debitez pe blog, am sa revin maine sper… V-am pupat, v-am salutat, cu respectul meritat… vorba aia!

    Scris de 1ceb0x | 28 Mai, 2009, 10:29 pm

Lasă un răspuns

