acum citeşti...
ziDEzi

Stuff of no interest.

Ok. Nu am mai scris nimic de cateva zile, imi cer scuze dar cateodata nu am chef de scrieri. Acum cand imi cautam prin calculator unele chestii, am dat peste un document, care ascundea „poetul” din mine. Aceste versuri eu le consider a fi foarte proaste. In fine, critica este buna, la fel si lauda. Astept sa vad ce parere aveti.

Retardat sau doar irational

Imi indrept privirea spre un om normal

Ma priveste indelung, insa nu`i vine sa creada

Cum un copil asa  tanar e captiv, intr`o lume ciudata

Ma indepartez de el simtind un fior rece ce ma inconjoara

Era doar vremea rece d`afara sau un monstru pregatit sa moara?

Era un sentiment ciudat cu greu incercat

Era lumea lui nepotrivita, dar ce pacat.

images

Ma sfasaie ingrozitor un gand pe dinauntru

A intrat in mine rupe tot, ma lasa cu gandu`

Gandu` ca Tatal nostru ne-a lasat balta sortii

Asa cum ne-am lasam noi de izbeliste, stramosii…

As vrea, sa vad ce simtiti cand ma vedeti

Pe drum, un om nebun

Si spun,

Ca sunt doar deteriorat, dezaxat sau doar debusolat

Sunt, un ultim pas sau retras, cazut in impas

Sau poate, doar impartial la imparatia sentimentelor voastre

As vrea, sa pot atinge inimile voastre.

Discuție

4 gânduri despre &8222;Stuff of no interest.&8221;

  1. Intinde mana…. le poti atinge usor…

    Scris de paul | 30 Mai, 2009, 10:36 pm
  2. „Ma sfasaie ingrozitor un gand pe dinauntru

    A intrat in mine rupe tot, ma lasa cu gandu`

    Gandu` ca Tatal nostru ne-a lasat balta sortii

    Asa cum ne-am lasam noi de izbeliste, stramosii…” – trebuie să spun că mi-a plăcut acest pasaj…

    Scris de Lisandru Cristian | 30 Mai, 2009, 10:45 pm
  3. paule, la ce te referi, ca, la ora asta ma prind cam greu:). Lisandru, ma bucur ca ti-au placut umilele mele versuri atrofiate.

    Scris de 1ceb0x | 30 Mai, 2009, 11:21 pm
  4. oo, mai esti si poet 😀 misto versuri.
    stii de ce n-am mai scris…am venit acasa de ziua mea…si e o mica pauza, n-am mai apucat. 😛

    Scris de darianana | 1 Iunie, 2009, 1:40 pm

Lasă un răspuns

