acum citeşti...
ganduri

Stilul unui scriitor

De cateva zile imi tot pun o intrebare, ce-i drept, sacaitoare: eu ce stil de scris am?

Si raspunsul mi l-am dat singur: niciunul. Desi am unele posturi care sunt cat de cat frumoase, eu inca nu mi-am stabilit un anumit stil. O sa spuneti ca nu stilul conteaza cand scrii, ca, conteaza mai mult calitatea. Da. Asa este, dar, ca fiinta umana ce esti, ai un stil anume care te reprezinta si care te face sa fii diferit fata de ceilalti. Si asta o reprezinti prin scris, fiind unealta prin care tu comunici cu ceilalti prin intermediul tastaturii, al internetului, al blogului s.a.m.d

(ma streseaza grafica asta de la wordpress pentru ca se misca foarte foarte „framed”. probabil de la calculatorul meu vechi)

Mie imi place sa cred, ca in jurul acestui blog am format o mica „comunitate”. Bineinteles, nu toti au binevointa sa intre mereu pe blogul meu, si nu ii invinovatesc pentru ca si ei la randul lor au blog de umplut, tastaturi de batut, drumuri de facut… Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor mai „fideli” cititori care trec aproape zilnic pe aici. Sunteti magnifici!

In toata existenta mea in blogosfera (din 2007), nu prea am intalnit persoane/bloguri care sa imi placa atat de mult. Dar, acum, dupa putin timp de la deschiderea acestui blog, m-am atasat in mod direct si indirect de mai multe bloguri, printre care amintesc: HIME, Cristian Lisandru, Paul Gabor.

Toate au cate un subiect anume, toti scriu foarte bine si totodata captivant. Hime are un stil mai general, dar prinde la public, si asta conteaza (nu?). Bafta pe mai departe hime. Pe Gabor l-am descoperit cand imi lasase un comentariu. Recunosc, el este unul din tipii grei (de citit). Ori am eu o minte mai ingusta si nu il pot intelege in totalitate din scrierile lui? Bafta domnule Paul.

Ultimul, dar nu cel din urma, este Cristian Lisandru. Ce pot spune despre el? Well, e un pasionat al artei scrierii, ii place tare mult poezia, si… are un blog de invidiat. Sincer, blogul tau este cu muult mai valoros decat al celor mai grei dintre grei. Si aici ma refer la zoso, cabral, bendeac. De ce? Pentru ca pe blogul lui zoso, nu cred ca ai sa vezi vreodata poezii. Dar exact cum am zis mai sus, fiecare are stilul sau propriu. Eu sincer, prefer blogul lu Cristian.

Am deviat foarte mult de la subiect. Ceea ce vroiam sa spun initial este ca, stilul meu in acest moment se regaseste intre cei 2 domni: Cristian si Paul. Cu mai multa influenta, sau inspiratie, sau muza (cum vreti sa ii spuneti) din partea lui Cristian. Si nu, postul asta nu se vrea a fi unul pupincurist, si imi cer scuze pentru cei care se simt dezamagiti ca nu au fost numerotati mai sus.

In concluzie, trebuie sa imi fac acest blog „dupa chipul si asemanarea mea”. Dar, eu inca nu mi-am gasit stilul… i must search it on google i guess…

hahaha

Discuție

15 gânduri despre &8222;Stilul unui scriitor&8221;

  1. ooo, l`ai pus pe dub fx . oo la la. m-ai omorat cu el :)) 😀 minunat . cat despre stil…vine el 🙂

    Scris de darianana | 2 Iunie, 2009, 11:19 pm
  2. Mersi pentru reclamă. Eu zic că ai stilul tău. Şi nici nu trebuie să încerci un altul. Până la urmă este vorba despre ceea ce simţi şi scrii aşa cum simţi. Eu vin cu plăcere la tine pe blog, de fiecare dată când feedreaderul îmi spune că ai postat ceva. Poate cu o mică întârziere între momentul în care ai postat şi cel în care îmi cântă feedreaderul vizual – ca să zic aşa – dar ajung… Mergi cu blogul înainte, multă baftă!!! La bună necitire…

    Scris de Lisandru Cristian | 2 Iunie, 2009, 11:24 pm
  3. @dariana: nu putea lipsi dub fx, trebuia sa apara la un moment dat pe blogul meu! a scos si el capu afara na’… ce sa-i faci!
    @cristian: nu o considera ca pe o reclama, pentru ca nu se vrea a fi reclama. Imi place foarte mult blogul tau si sunt exact ca tine. Nu pot intra chiar mereu cand postezi (nu-mi prea permite timpul, nu ca nu as vrea) si imi place tot ceea ce citesc. Sa merg cu blogul inainte, m-am gandit si la varianta asta, totusi ma gandeam sa trec pe domeniu meu, peste cateva luni :). Deci planuri de viitor vor exista mereu. Sa ne auzim cu bine

    Scris de 1ceb0x | 2 Iunie, 2009, 11:49 pm
  4. E bine că există planuri de viitor? Dacă există un domeniu în care te simţi mult mai bine nu e deloc rea ideea. Cred că te referi la un domeniu cu plată, pentru blog… M-am gândit şi eu la asta, rămâne de văzut. Mă întreb de ce să o fac, totuşi, deocamdată sunt mulţumit de tema de la blogger… Poate mai încolo… Baftă în continuare!

    Scris de Lisandru Cristian | 3 Iunie, 2009, 12:03 am
  5. Tu te gandesti de ce sa o faci? Pai tu ce ai acolo (pe blog) ai o mina de aur. Ar fi pacat sa nu il muti pe domeniu .ro (cu plata). Este 2 mil pe AN ca sa ai blog pe domeniu .ro hostat de blogway cu spatiu de stocare nelimitat si alte avantaje.
    Eu, nu imi vad rostul(inca) sa ma mut pe domeniu propriu. Pentru ca nu consider ca am ceva foarte important de zis ca sa am un domeniu propriu si personal. Bafta si tie 🙂

    Scris de 1ceb0x | 3 Iunie, 2009, 12:13 am
  6. Putin surprins… trebuie sa recunosc ca placut surprins… si nu de cuvintele frumoase pe adresa mea ci de intentie si de faptul ca ai senzatia ca te poti regasi in randurile mele….

    Cum spunea si Cristi Lisandru mai sus, nu cauta un stil anume, nu te incrancena si nu te enerva daca nu iti iese surubareala asa cum ai dori sa-ti iasa… Sfatul meu ( ce bou, am ajuns sa dau si sfaturi ) e sa te lasi in maretia furtului. Sa te fure albul paginii, vreau sa zic… De cele mai multe ori ma asez in fata calculatorului, fara nici o tinta, fara ganduri si fara sa caut idei… Arunc trei sau patru cuvinte si incepe joaca, e foarte simplu, e un sotron dement uneori, o scara pe care urc si cobr fara sa am senzatia ca stiu neaparat unde si spre ce… Si pentru mne e ceva relativ nou, am inceput aceasta aventura prin februarie, Cristi stie bine acest lucru, ma surprinsesem la inceput ca lumea venea si intram in contact cu insi pe care nu ii cunoscusem in viata mea, dar aveam cu totii aceleasi preocupari… Pe toti ne macina intr-o masura proprie microbul asternutului pe hartie… Facem parte din categoria celor care au ceva de spus… Suntem niste maimutele mici si ne tremura picioarele, facem pasi nesiguri care prind contur cu orice comentariu nou venit la noi in casa… Pentru foarte multa lume conteaza cantitatea, valurile de persoane care depun comentarii, vorbele dulci si pupaturile in dos….

    Mi-e somn… Cred ca acest comentariu va aparea, astazi am avut enorme greutati cu publicarea pe diferite bloguri de pe wordpress. A innebunit lumea, s-a intors cu curul in sus… Si nu, nu sunt greu de citit…. Poate trebuie doar sa citesti printre cuvinte…

    Scris de Paul Gabor | 3 Iunie, 2009, 12:27 am
  7. de fapt:)……ai un stil. stilul tau…si nu e nevoie sa ai un anumit tip de limbaj pentru asta.

    Scris de hayliehayl | 3 Iunie, 2009, 4:48 pm
  8. haios desenul :)) .. daca s-ar gasi totul asa.. cat de stil,sa stii ca stilul tau e unic.sari de la un subiect la altul,fara sa dezorientezi cititorul si sa-l faci sa citeasca pana la ultimul punctulet..stilul tau seamana cu o poezie cu versuri cursive care ne subliniaza mesajul extrem de direct,fara sa te invarti in jurul subiectului aiurea. punct. 😀

    Scris de emigrig | 3 Iunie, 2009, 8:01 pm
    • eh… ma straduiesc si eu cat pot, totusi am impresia ca posturile mele sunt uneori superficiale si lipsite de importanta pentru multi. DOAR UNELE! Poate de asta sunt in cautare de un stil anume, care sa acapareze cititori mai mult decat o face stilul din prezent. totusi multumesc pentru aprecieri, banuiesc, ca ai dreptate. 🙂 See… astfel de incurajari te fac sa mergi mai departe… Succes si iti multumesc pt vizita

      Scris de 1ceb0x | 3 Iunie, 2009, 10:10 pm
  9. pardon.voiam sa zic „ca stii sa-l faci sa citeasca pana la ultimul cuvant” . scuze de exprimare 😆

    Scris de emigrig | 3 Iunie, 2009, 8:02 pm
  10. Ma simt onorata !!!!!!!!!!!!!!!!! Iti multumesc si sper sa iti plac mereu la fel de mult 🙂 Succes si tie in continuare !

    Scris de hime | 3 Iunie, 2009, 11:02 pm
  11. ce talent n-ai la desen :))

    Scris de darianana | 5 Iunie, 2009, 4:43 pm
  12. Eu cred ca ai deja un stil,dar nu iti dai tu seama de asta.Noi,cititorii o facem 😛

    Scris de sometimeiwasachild | 6 Iunie, 2009, 12:40 pm
  13. @dariana: decat sa fur imagini mai bine mi le creez…asa cum pot 🙂
    @sometimes: probabil am un stil anume, dar nu am postari care sa exprime asta…

    Scris de 1ceb0x | 6 Iunie, 2009, 3:28 pm
  14. iti lasasem si eu un comentariu mai demult, cred ca a juns prin spam, pe undeva…. incearca tu sa dai de el…

    deja e prea mult ce ai scris despre mine…

    Scris de Paul Gabor | 13 Iunie, 2009, 9:23 pm

Lasă un răspuns

