acum citeşti...
eveniment

Dub FX, aseara in Fabrica!

Dub fx. Fabrica. Bucuresti. 12 septembrie. Mare concert mare, aseara in club Fabrica din capitala. Aproximativ 400 de persoane adunate in fata clubului pentru a il vedea in reprezentare LIVE pe omul momentului de pe youtube: Dub FX.

Cine este Dub Fx? Un tip nascut si crescut in Australia, care, si-a facut bagajul si a incercat marea cu sarea in Anglia. Insotit de un mike si de un loopstation, acesta si-a inceput calatoria alaturi de iubita lui, Flower Fairy, de asemenea interpreta. A inceput cu, cateva concerte pe strada prin Manchester, Bristol care i-au adus faima. Ce face el mai exact? Pai, versurile sunt foarte misto, are niste melodii care pur si simplu te da pe spate. Negativul este 100% produs de el. Face beatbox la mike si alte efecte speciale, mixandu-le cu masina-loop.

Sa revenim: Aseara in fata clubului Fabrica… Insotit de un bun amic, Adrian, am hotarat pe ultima suta de metri sa mergem sa il vedem pe Dub. Concertul initial trebuia sa inceapa la 22. Noi am ajuns la 22:10, lumea astepta afara. Semn ca, concertul nu incepuse. Am stat 30 de minute conversand cu tovarasul meu, timp in care, Dub FX insotit de un prieten, au iesit din club, neobservati de nimeni, s-au urcat intr-un seat leon(cred) care era parcat exact langa noi, si au demarat in tromba. Regula in Fabrica (din cate am inteles de la prietenul meu) este ca, tot ce se desfasoara dupa 00:00 este cu 10ron mai scump. Biletul normal era 25 ron. Dupa o ora jumatate de stat degeaba, am hotarat sa ne tiram de la fata locului. Dub Fx nu am vazut, timp am pierdut. Cine e de vina? Organizare proasta, nu a venit nimeni sa ne zica: -Vitelor, concertul se amana pana la 00:00!.

DUB FX, Not Cool man!

dumbfx

Discuție

3 gânduri despre &8222;Dub FX, aseara in Fabrica!&8221;

  1. Erm, liveul Dub FX a inceput la 01:30, pana la acea ora au „prestat” Phoneme (DJ roman de breakbeat) si NUMA Crew (6 italieni care mixeaza dubstep si d&b). Nu a fost nimic amanat, cine a avut rabdare a avut parte de un show misto 🙂

    Scris de feiz | 21 Septembrie, 2009, 12:54 am
  2. adevarat 😦

    Scris de atom1k | 22 Septembrie, 2009, 4:08 pm
  3. woawoaaaa. im back. and back in business soon…what`s up? 😀

    Scris de darianana | 27 Septembrie, 2009, 7:02 pm

Lasă un răspuns

