acum citeşti...
eveniment

I’m back!

Multa lume s-a intrebat in 3 luni de zile, ce s-a intamplat cu mine. Unde am disparut? Din cauza faptului ca am fost plecat si nu am avut net toata aceasta perioada, am incetat a mai scrie pe blog. Va rog sa imi scuzati aceasta subita „plecare” din blogosfera si mai ales, inimiile dumneavoastra.

back

Am revenit, si de data asta sper sa fac o impresie mult mai buna decat cea precedenta. So, skinul blogului l-am schimbat, deoarece nu imi place sa am aceeasi „fata” zi de zi. Nu, nu sunt un om cu mai multe fete. Ci pur si simplu ma plictisesc de monotonie. Spread the word in the world, I’m BAACKK!!!!

„Coming up next, he’s bald, he’s black, and he will knock you out!”

sursa foto: Here!

Discuție

4 gânduri despre &8222;I’m back!&8221;

  1. Ma bucur de revenirea ta, asa cum ma bucur de revenirea fiecarui om la o activitate ce-i face placere. Mana din fotografie este „spaimoasa”, infricoseaza babele, dar daca astfel ai dorit sa-ti faci reintrarea in scena… E ok…

    Ma repet cu ceea ce-ti spuneam acum ceva timp: lasa mintea sa-ti zburde pe foaia de hartie, nu o obliga sa faca nimic… Lasa-te condus, nimic mai mult. Joaca-te. Si nu incerca sa o faci in fiecare zi. Doar daca ti-ai propus sa faci ca altii, sa pui videoclipuri tembele si poze in lipsa de activitate…

    Scris de Paul Gabor | 13 Septembrie, 2009, 1:06 pm
  2. nu am de gand sa imi mazgalesc oaza mea de liniste cu poze si videoclipuri doar din lipsa de a spune ceva. This is my dungeon, not a kinder park :). Ceva de genu. Iti multumesc pentru raspunsul prompt dat de tine. La mai mare si imi pare bine ca am dat de tine :). Stii ceva de Cristian Lisandru? Ca nu ii merge blogul…

    Scris de 1ceb0x | 13 Septembrie, 2009, 1:33 pm
  3. BINE AI REVENIT!

    Scris de Cristian Lisandru | 13 Septembrie, 2009, 2:21 pm
  4. in sfarsit 🙂

    Scris de hime | 22 Septembrie, 2009, 1:27 am

Lasă un răspuns

