acum citeşti...
ziDEzi

Bmx. O pasiune pentru lovituri.

De vreo 3 ani de la vechiul MTB(dumnezeu sa il odihneasca, fie el pe unde e), mi s-a pus pata sa imi achizitionez un bmx doar pentru ca a fost o „iubire eterna” de cand eram mic copil. Ei bine, pe data de 17 septembrie am reusit sa fiu posesorul unui bmx pe care pot spune ca am dat bani frumosi. Cu trecerea timpului am observat ca bmx-ul nu este doar o simpla bicicleta de plimbare si atat. Bmx-ul inseamna coate julite, barbii julite(ca in cazul meu), dureri de degete, incheieturi, genunchi si nu in ultimul rand, fund. Cand l-am luat, baiatu’ de la magazin mi-a zis asa: „Te vei plictisi in 2 saptamani de el!”. Au trecut aproape 3 baiatu’ si nu m-am plictisit. In fiecare zi incerc sa invat niste chestii basic pt bmx, iar eu ma aleg cu julituri. Nu am cazut in viata mea atat de mult, de cand merg cu bicicleta, cat am cazut cu bmx-ul(3 la activ pana acum). Spor la pedalat 🙂

ps: iata si minunatia
GT Slammer Black

Discuție

12 gânduri despre &8222;Bmx. O pasiune pentru lovituri.&8221;

  1. misto! sa-l folosesti sanatos in continuare 😀

    Scris de adi4streetcore | 30 Septembrie, 2009, 4:40 pm
  2. hai sa traiesti, ms de comentariu 🙂

    Scris de 1ceb0x | 30 Septembrie, 2009, 4:46 pm
  3. Deci are forma ideala pentru orice! Nu neaaparat pentru viteza dar iti distribui greutatea cum vrei pe ea si este foarte usor de controlat.Sa nu mai zic de trick-uri si alte minunatii..

    Scris de savulll | 30 Septembrie, 2009, 8:58 pm
  4. dap, asa este savule. Am mers cu 3 prieteni care au mtb-uri si am lesinat in urma lor ca dadeam la pedale de 30 de ori mai mult ca ei, dar eu am manevrabilitatea de partea mea :). In multime si aglomeratie e genial de controlat. Respect

    Scris de 1ceb0x | 30 Septembrie, 2009, 9:31 pm
  5. baaa. n-am stiut ca si tu mergi. nu mi-ai zis nimic :)) la mine a fost asa si asa. am lucrat la un hotel…si faceam de toate :)) am avut job x 5. la tine cum fu ?
    o sa scriu, dar acu nu prea am chef si timp.

    ontopic: asta ai facut cu banii? :))ai luat bmx? spor la invatat (si la cazut>:) ).

    Scris de darianana | 30 Septembrie, 2009, 10:35 pm
  6. Bine arată bicicleta asta…

    Scris de Cristian Lisandru | 30 Septembrie, 2009, 10:36 pm
  7. darianana: pai nu stiam nici eu ca tu mergi:). In fine, si eu cam faceam de toate, eram si waiter, barman si multe altele. Si nu, nu numai asta am facut cu banii. Am facut multe lucruri printre care se numara si plata primei rate la facultate. Ms pentru urare de cazatura. Ce rea esti!
    lisandru: ca orice bicicleta, arata bine. Dar sa vezi cum merge.

    Scris de 1ceb0x | 30 Septembrie, 2009, 10:49 pm
  8. ce-mi place !

    Scris de hime | 1 Octombrie, 2009, 7:32 pm
  9. multumesc hime 🙂

    Scris de 1ceb0x | 1 Octombrie, 2009, 11:12 pm
  10. Bine, glumeam. Spor doar la invatat, na ! 😀

    Scris de darianana | 2 Octombrie, 2009, 9:09 pm
  11. salut…eu am avut un bmx , ma rog saracu’ de el:)) si vreau altul, am pus ochii pe un gt k al tau…vroiam sa te intreb dak e usor…k ala vechi era cazan

    Scris de elis | 29 Decembrie, 2009, 12:57 am
  12. salut elis. ce iti pot spune, monoblocul e 1PC, deci dupa 1 luna vei vedea ca nu e cea mai buna piesa din toata bitza, va trebui sa il schimbi daca tinzi sa ai ceva care sa ruleze perfect, intr-un monobloc 3PC care costa cam intre 1.5-3 mil. Bitza mea si acum tot default e. La vara sau mai curand de atat am sa ii schimb monoblocul si + jentile care desi sunt duble, cam lasa de dorit. S-au cam ovalizat in unele locuri. In orice caz isi merita toti banii. Foarte greu nu este, dar nici foarte usor nu este. Cam intre 11 KG fara PEG-uri. Eu sunt multumit de el, pt un prim BMX. Poate dupa asta ma axez spre ceva mai pro. Dar deocamdata asta este cumparat doar 4 ride & fun, nu intentionez sa ma dau in skate park :). La multi ani!

    Scris de 1ceb0x | 12 Ianuarie, 2010, 1:07 am

Lasă un răspuns

