acum citeşti...
ganduri

Vreau sa dispar doar un pic

As dori sa pot avea o putere….Sa ma intorc in timp in momentele in care am gresit profund, sa pot repara ceea ce am gresit. Sa nu am nicio urma de regret in suflet, sa fiu impacat cu tot ceea ce s-a intamplat / se va intampla, cu mine. Sa am puterea de schimbare; sa ma schimb in ceea ce persoanele de langa mine inca asteapta.

Sa pot… sa dispar doar un pic!

Picture 042

Discuție

5 gânduri despre &8222;Vreau sa dispar doar un pic&8221;

  1. Daca tot vreii sa te separi..fa-o intr-un mod eficient.Stai si mediteaza in liniste.. nu va stii nimeni ce e in capul tau.

    Scris de savulll | 3 Octombrie, 2009, 8:32 pm
  2. exact, numai ca meditatia asta presupune cam multe, si nu stiu daca dispun de resurse in momentul de fata pt a medita. Dar este ceva ce va trebui sa fac. E trecut acolo pe waiting list. multumesc de vizita.

    Scris de 1ceb0x | 3 Octombrie, 2009, 10:02 pm
  3. si eu as dori acelasi lucru 🙂

    Scris de hime | 14 Octombrie, 2009, 11:08 am
  4. ce bine ar fi dak am putea corecta greselile dar din pacate nu merge asa :-< si regretele sunt inutile si tardive …

    Scris de ruxandra ionescu | 7 Noiembrie, 2009, 6:45 pm
  5. Am învăţat în ani, că timpul nu-l poţi întoarce înapoi şi nici vorba spusă nu mai poţi s-o înghiţi, dar am mai învăţat că pentru atunci când consideri că ai greşit, există cuvântul „iartă-mă” însoţit de o comportare responsabilă, corectă, sinceră. De multe ori rezultatul este miraculos!

    Scris de StropiDeSuflet | 11 Noiembrie, 2009, 9:32 pm

Lasă un răspuns

