acum citeşti...
ganduri

Singur sau nu?

22:25: Metrou, statia Grozavesti. In ureche imi rasunau basii puri ai unei melodii proiectata sa invinga cele mai senine ganduri. De fiecare data cand privesc chipul oamenilor stand pe ganduri in metrou sau alte locatii asemanatoare, ma gandesc: Oare, cat de singuri putem fi?

Raspunsul, evident, mi l-am dat singur ca un ecou. Omul este singur in fiecare moment. Evident, o sa existe persoane care or sa spuna ca nu este adevarat. Dar ganditi-va asa: In viata noastra vin si pleaca o multime de persoane, altele raman cu noi pentru o perioada mai indelungata(familia, prietenii, iubita/iubitul), altele nu rezista nici macar 1 zi. Dar in final, omul tot singur ramane. Singuri am venit, singuri o sa plecam si tot singuri ne indreptam spre 4 scanduri. Si cu asta basta.

Picture from: HERE!

Eu unul sunt genul de persoana mai singuratica, si cand am un moment de singuratate incerc sa profit cat pot de mult, deoarece consider ca iti reincarca bateriile si te face sa gandesti lucrurile la cald (doar tu si sufletul tau intrand in discutie). Bineinteles, nici unei persoane nu ii place sa stea in singuratate pentru eternitate, nici eu nu fac exceptie de la acest lucru si nu refuz compania unei persoane doar pentru ca vreau eu singuratate. Singuratatea are si ea doua parti rele, sau doua taisuri. Risti sa ramai singur pentru toata viata daca aplici metoda „timpul cu mine insumi” de foarte multe ori, sau beneficiezi de o mai buna realizare a lucrurilor din viata ta daca ai un moment de liniste, pentru a reflecta, pentru a gandi. Am cam dat-o in filozofie si nu prea e bine, ce dracu’, doar suntem tineri. Iubiti-va, descoperiti, jucati-va, riscati, simti-ti-va. TRAITI!

Pace si la multi ani.

Picture from: HERE!

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

