acum citeşti...
ganduri

Franturi din suflet

Stii…am avut multe vise. Acum, parca toate s-au spulberat. Sau parca, m-am spulberat eu, si ele au ramas.
Cert e ca in fata nu mai vad nimic. Nu stiu ce job as vrea sa am, sau cariera. Vreau sa am casa mea, sa traiesc pe cont propriu.
Dar luand-o pe sora-mea ca etalon, realizez ca, visul asta e atat de al dracu si de departe;

„Stai calm, n-are sens sa te agiti. Tic-tac, mori incet…Nu stiai?”

Chiar, m-am blocat… Nu stiu unde voi ajunge in viata asta. Simt ca, mi-a fost furat viitorul, si nu din cauza mea. Pentru ca, gandindu-ma ilogic, sau logic, eu pot invata sa ma fac pana si astronaut. Dar fara niciun sens. Pentru ca aici nu vei reusi niciodata!
As fi vrut sa ajung in domeniul jurnalismului. Dar mi-am dat seama ca nici asta nu merita, avand in vedere ca in ultimii ani, la noi jurnalismul se face „din birou”. As fi vrut sa fac ceva in domeniul showbiz-ului: sa am ceva legaturi cu muzica, sau ceva cu actoria.
Poate pentru ca asa sunt eu, asta este firea mea. O fire mai constructiva, care reuseste mai mult in domeniile amintite. Dar nici astea nu mai par posibile. Si in fotbal as fi fost bun, cand eram mic, am cochetat cu cateva cluburi de juniori, si oriunde jucam primeam laude. Dar nici aici nu a fost sa fie.

Asa ca, ce a mai ramas? Sa imi vars toate gandurile si/sau nervii pe aceasta foaie imaginara numita BLOG?

„Ca tot ce faci – platesti. Ca toti cei dragi palesc, Nu esti in stare sa vorbesti, sa faci un gest firesc, Sa zici in cap: TRAIESC!”

Pace, i’m out!

Discuție

2 gânduri despre &8222;Franturi din suflet&8221;

  1. Incearca sa nu dormi deloc,poate asa vezi visele strecurate prin realitate..

    Scris de savulll | 10 Februarie, 2010, 12:31 pm
  2. Multumesc de vizita mosule

    Scris de 1ceb0x | 22 Februarie, 2010, 12:50 pm

Lasă un răspuns

