acum citeşti...
ziDEzi

O zi superba

Astazi este prima zi din 2010 in care ma trezesc si eu dimineata. Si nu ma refer la trezitul de dimineata pentru ca trebuie sa merg undeva sau ca am treaba. Ci pur si simplu am decis ca, cafeaua de dimineata sa fie dimineata, nu la 15 :). Ei bine, astazi nu numai eu am decis sa schimb ceva.

Dumnezeu ne-a adus astazi o zi foarte superba, cu soare din plin si odata cu acesta – multe zambete cat si un pic de caldura. Se anunta o zi absolut superba dupa atat amar de timp in care soarele a absentat in catalogul vietii. De acum incolo ne asteapta primavara cu bratele deschise.

Va urez o zi, o saptamana si o primavara cum nu ati mai avut niciodata, plina de dragoste, zambete, rasete, impliniri si foarte multa sanatate.

Pace, i’m out. Ma duc sa ma bronzez.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

