acum citeşti...
ziDEzi

Intre Battlefield, zapada si stiri

Se pare ca Dumnezeu a fost receptiv atunci cand, prin noiembrie imi doream sa am o iarna cu foarte multa zapada. Insa din prea multa generozitate, iata ca nu am avut numai o iarna ca la carte, ci si o primavara la fel de ‘iernata’.
OK. WTF, pe vremea asta ghioceii trebuiau sa fie infloriti, copii sa joace sotronul in curtea scolii, fetele sa umble sumar imbracate parca in ciuda p**…barbatilor!
Dar nu se intampla asa. Si uite cum, in zile de martie, ninge viscolit si cu fulgi mari cat burta unui gras in zi de sarbatoare. Nu as avea nimic impotriva cu ninsoarea dar totusi asa ceva mi se pare absurd. Si uite cum eu sunt nevoit sa merg in fiecare seara. cu piciorusele mele fragede, prin 3 metri de zapada in zi de primavara. Acum nu mai vad trotuarul pe jos, totul e un mare alb, iar autoritatile din sector nici nu se sinchisesc sa dezapezeasca. Am vazut pana si o sanie astazi. E clar. Totul este o mare iarna. Oare vara vom avea?

Citisem astazi pe publicatia 9.am, un articol cum ca, GOOGLE, a creat pentru biciclistii din USA, traseele cele mai accesibile pentru acestia, strazile mai putin aglomerate, stradutele care iti pot scurta drumul. Si asta in toate cele 150 de state! Asa ca, daca esti biciclist inrait, acum poti face turul Statelor Unite, doar cu un GPS sau un Smartphone, fara a te speria ca ai sa te ratacesti. Cei de la google au promis ca vor continua acest proiect si in viitor, cu alte tari din lume. Speram ca poate, vor avea binevointa sa faca si pentru biciclistii romani, asa ceva.
O sa va intrebati: „ok, dar cuvantul battlefield din titlu, la ce se refera?”. Pai, raspunsul e cat se poate de simplu: ma joc battlefield bad company 2, in fiecare zi la munca. And it rocks!
Aveti grija cum va imbracati si incaltati in zilele acestea, iar fetelor, un sfat: Mare grija la varice!

Peace, i’m out!

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

