acum citeşti...
interesant, versuri

Idee

Lucrand la un blog de hip-hop romanesc pt o scurta vreme, mi-am dat seama ca, consumatorul de muzica de la noi cauta de cele mai multe ori versurile unor melodii deja devenite celebre in underground-ul romanesc. Asa ca m-am gandit, avand in vedere faptul ca nu exista deocamdata un site special care sa ofere versurile unor artisti precum Kazi Ploae, CTC, Specii, Nimeni Altu’  s.a, sa fac eu ceva in privinta asta. Nu stiu cat de des vor aparea versurile pe acest blog insa incet incet sper sa adun si sa postez aproape fiecare melodie noua sau veche.

PS: puteti sa puneti si request-uri, atat timp cat melodiile sunt strict HIP HOP underground de la noi (interzis: PUYA, BUG MAFIA, La Familia, Bita etc.)

PS2: Am deschis categoria Request-uri. O gasiti sus in meniu. Cine doreste un vers de la o anumita melodie trebuie sa posteze acolo. Multam!

Discuție

Un gând despre &8222;Idee&8221;

  1. Fiul risipitor

    Scris de atomik | 20 Aprilie, 2010, 3:19 pm

Lasă un răspuns

