acum citeşti...
versuri

Versuri – Butch – Fiul risipitor (productie Keri)

La cerere, acesta este primul vers de pe noul album semnat Butch, „Fiul risipitor” aparut pe 11 aprilie 2010. Crafted by Keri and Butch.

Deschide usa, e frig in strada, am inghetat primeste-ma in casa

Aseaza-ma la masa, sa-ti spun, ce mi-a vazut sufletul,

Ce mi-au simtit ochii, un calator in calea lupilor, cautator de comori,

Un vanator de monstrii, ranit de anii nostrii.

Ma intorc acasa, zambind,

Tineri, de prea mult timp, de prea mult rau, e timpul sa ne fie bine.

Zeci, sute poate chiar mii de mile, am alergat prin ploi, plin de noroi

Putini au alergat cu mine, am plans, vazand cu ochii mintii

Copii cu bratul sfartecat de mine, am ras vazand tot pe ei razand

Prietene,

Am invatat ca, cel mai rau e sa nu stii ca in orice rau este si un pic de bine.

Si daca vrei ceva refrenul asta e tot ce am, fine:

In orice soare ce apune e unul ce rasare

In orice ploaie e un foc ce arde

In orice zi asteapta-te sa vina o noapte

La orice zece lacrimi, zambeste macar o data frate. X2

Si ma intorc sa dau, pentru golani batrani

Si pentru pusti saraci, si pentru suflete de caini

Si pentru puii mei de draci

Pe toti ii am aproape, la toti le zic, frate.

La toti le fac parte, si toti m-ar tine in casa lor macar o noapte,

Asta-i o carte scrisa de un calator, spune-mi fiul risipitor

Intors din patru vanturi, nu vand nimic.

Vezi, tot ce am sunt randuri si cruci.

Si tot ce las in turme, si as vrea sa fie adanci,

Si poti sa faci orice, sa fii oricine, atata timp cat tu esti impacat cu tine

Striga acum, de prea mult timp de prea mult rau e timpul sa ne fie bine.

Si daca vrei ceva, refrenul asta e tot ce am,

Hai, tine:

In orice soare ce apune e unul ce rasare

In orice ploaie e un foc ce arde

In orice zi asteapta-te sa vina o noapte

La orice zece lacrimi, zambeste macar o data frate. X2

Discuție

2 gânduri despre &8222;Versuri – Butch – Fiul risipitor (productie Keri)&8221;

  1. nice thx 🙂

    Scris de atomik | 20 Aprilie, 2010, 3:46 pm
  2. extra 😀 :*

    Scris de darianana | 23 Aprilie, 2010, 12:45 am

Lasă un răspuns

