acum citeşti...
versuri

Versuri – Butch – Prefata (productie Keri)

Turnam si a doua bucata de versuri de pe albumul „Fiul Risipitor”, cu o melodie care se imbina perfect cu Single-ul de pe acest album caruia ii poarta si numele. Crafted by Keri and Butch

Am scris si inca scriu
In zgomot de tenesi tristi ce mangaie asfaltul,
Stiam si inca stiu, ca epicentrul meu e felinarul de la colt,
Nu-i altul, sunt inca viu.
Si pot sa simt cum ploaia mea ridica praful,
Si pot sa jur, de multe ori simt dulce acrul
Si inger dracul.
Si daca imi spui ca am gresit atunci virtute-mi e pacatul.
De cauti sfinti, te du si cauta in altul,
N-am aliati, am prieteni buni, tigrati, am frati
Si ii mai am pe altii, 40 de mii ce-mi spun ca mortii-s vii
Dar nu ma pot opri.
Chiar daca linia-i subtire, chiar daca ochii-s umezi,
Si tristi de zile, si stiu ca anii-s multi,
Si m-am pierdut pe drum, alcool si fum
Dava, femei, copile…
De azi ma intorc  la mine, ma intorc sa ii impart in file.
Din cand in cand Gavros mai vine sa imi spuna ca a vorbit cu David
Si ca-i bine, sa cred in mine, sa-mi fac o prastie de maine,
Ca-n maine-i viitorul dar vantu-i rece,
Si pielea crapa repede si frigul trece,
Se infige in oase si nu mai iese, dar cui ii pasa?
Cand ploaia vine deasa, iau tenesii mei vechi,
Sa-i plimb pe strada noastra.
This is the story of a storyteller
Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

