acum citeşti...
de pe net

Poezioara

S’a doua zi declari stupid, ca peluza tu vrei s-o-nchizi.
Dar ai uitat mai oaia mea, ca Steaua nu este a ta.
Este a noastra, a tuturor….<Citeste mai mult>

Discuție

2 gânduri despre &8222;Poezioara&8221;

  1. Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    Iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

    Scris de Lorena | 26 decembrie, 2009, 11:17 am
  2. tu chiar nu mai scrii nimic ? ia zi…ce planuri ai pentru noul an? :> aa…la multi ani 😀

    Scris de darianana | 8 ianuarie, 2010, 8:00 pm

Lasă un comentariu

Citeşte asta!

Creative Commons Licence

I'll streets blue by 1ceb0x is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at I'll streets blue.
Permissions beyond the scope of this license may be available at https://streetsblue.wordpress.com.

Statistică

  • 12.401 hits! Killing me softly.