acum citeşti...
ganduri

Despre mine. Sau cum sa devii penibil

Cica, pentru a avea succes trebuie sa fii tu insuti. Au dreptate astia, ai dracu psihologi. Dar parca este destul de greu sa imi bag si sa imi scot pe propriul meu blog, ca de, poate il citeste mama ta, mai stii? Si oricum nu vreau sa atrag prin injuraturi si ganduri cu si despre acestea.

Iubesc muntele, cat si marea, iubesc serile pe care mi le-am baut cu cei mai buni prieteni din universul meu. Imi placi cand esti tu, imi placi dimineata.

Desi sunt un tip foarte linistit, la munca fac al dracu’ de multa caterinca. Am colegi foarte tari, ce pot sa zic. Big up echipa FM 11. Hai cu FINAL-u :)! Nu-mi plac zilele alea de cacat (recte azi) in care ploua mocanesc, nu e niciun strop de soare si trebuie sa ma trezesc pentru a ma duce la munca. Mai urasc faptul ca nu am bani pentru a face ceea ce-mi doresc, desi nu ma plang de „situatia materiala” actuala.

Imi place roua diminetii pe iarba din fata cortului, cat si stelele alea multe care le-am vazut cu tine cand am iesit la 3 dimineata sa ne facem nevoile. WOW cate stele!

Imi plac jocurile addictive, gen tetris. Ce pacat ca, consuma baterii. Un tetris pe baterie interna n-aveti, doamna? Dincolo era mai ieftin oricum!

Sa scriu ca-mi place berea bauta cu prietenii…

Poate tie iti place sa o arzi in casa cand tuna, mie imi place sa ies, sa ma prinda ploaia, sa ma ploua ca mai apoi sa nu am nici pe dracu (raceala, zici? neaah).

Hobby-urile mele este inotul

Cele mai mari hobby-uri pe care le am, pana in momentul actual sunt: bike-ul (a se intelege bicicleta, nu motor) si muzica. Ar mai intra aici si fotbalul dar a cam disparut din peisajul asta. E undeva pe acolo oricum. Nu imi place sa patesc lucruri urate, gen, sa ajung in spital pentru nu stiu ce cacat. De aceea actionez cu prudenta in multe din cazuri.

Imi place sa te protejez. E bine, nu?

Pentru toate celelalte, exista mastercard, oricum!

Discuție

2 gânduri despre &8222;Despre mine. Sau cum sa devii penibil&8221;

  1. am vazut pe un anumit blog ca esti interesat de „bratarile prieteniei”. daca mai vrei asa ceva, cauta-ma. iti fac orice model vrei tu. si nu glumesc cand spun ORICE.

    Scris de Evil | 10 octombrie, 2010, 12:44 pm

Lasă un comentariu

Citeşte asta!

Creative Commons Licence

I'll streets blue by 1ceb0x is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at I'll streets blue.
Permissions beyond the scope of this license may be available at https://streetsblue.wordpress.com.

Statistică

  • 12.401 hits! Killing me softly.